ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Με μια ματιά, η απάντηση που ζητάτε βρίσκεται εδώ!

Παρέχουμε ηλεκτρικό ρεύμα σε όλη την Ελληνική επικράτεια, δηλαδή σε όλο το ελληνικό διασυνδεδεμένο δίκτυο μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας, σε όλη την ηπειρωτική Ελλάδα και στα διασυνδεδεμένα νησιά (π.χ. Ιόνια νησιά, Σποράδες, Εύβοια, Άνδρος, Τήνος, Θάσος, Κύθηρα, Σαλαμίνα, Αίγινα κ.α.) αλλά και σε νησιά που δεν ανήκουν στο διασυνδεδεμένο δίκτυο, όπως Δωδεκάνησα, Κρήτη και Ρόδο κλπ.

Σε καμία περίπτωση. Η συναλλαγή είναι καθαρά εμπορική. Η εξακολούθηση της παροχής ηλεκτρικής ενέργειας είναι εγγυημένη από τον Διαχειριστή του Δικτύου και δεν υπάρχει καμία απολύτως διακοπή ρεύματος.

Ασφαλώς. Προμηθεύουμε ηλεκτρική ενέργεια σε νοικοκυριά, μέσω των προγραμμάτων 24 Νυχτερινό Ρεύμα, καθώς και σε επιχειρησιακούς πελάτες, συνδεδεμένους τόσο στη Μέση όσο και στη Χαμηλή Τάση.

Ο χρόνος που απαιτείται είναι το πολύ 10 ημέρες μετά την αποδοχή της αίτησής σας και υπόκειται στις διαδικασίες του Διαχειριστή του Συστήματος Διανομής.

Όχι, δεν υπάρχει καμία πρόσθετη χρηματική επιβάρυνση. Επιπλέον, δεν χρειάζεται να κάνετε καμία αλλαγή στο μετρητή σας ή στο σύστημα ηλεκτροδότησης του σπιτιού ή της επιχείρησής σας.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να καλέσετε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 3007432.

Προμηθευτής ‘Τελευταίου Καταφυγίου’ είναι ο Προμηθευτής (βάσει του Νόμου 4001) που είναι υποχρεωμένος να προμηθεύει πελάτες που δεν εκπροσωπούνται από κάποιον άλλο Προμηθευτή, εξαιτίας λάθους του προηγούμενου Προμηθευτή και όχι των πελατών.

Για τους μετρητές χαμηλής τάσης, την ευθύνη των μετρήσεων κατανάλωσης την έχει ο ΔΕΔΔΗΕ. Για τους μετρητές μέσης και υψηλής τάσης, την ευθύνη την έχει ο Ανεξάρτητος Διαχειριστής του Δικτύου Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΑΔΜΗΕ) και η διαδικασία της συλλογής των μετρήσεων είναι αυτόματη.

Θα πρέπει να απευθυνθείτε στην Υπηρεσία Βλαβών του Διαχειριστή του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (Υπηρεσία Βλαβών ΔΕΔΔΗΕ), η οποία είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη, συντήρηση και λειτουργία του δικτύου.

Οι έναντι λογαριασμοί εκδίδονται στις περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν υπάρχουν ενδείξεις προς τιμολόγηση.
Η χρέωση και αποτύπωση των έναντι λογαριασμών πραγματοποιείται ακριβώς όπως και η αντίστοιχη της εκκαθάρισης με τις εξής διαφορές:

✓ Η χρεωθείσα κατανάλωση είναι εκτιμώμενη και όχι πραγματική
✓ Δεν πραγματοποιείται χρέωση ΕΦΚ και Ειδ. Τέλους 5‰ (Ν. 2093/1992)
✓ Δεν πραγματοποιείται χρέωση υπέρ ΕΡΤ

Η εκτίμηση κατανάλωσης στους έναντι βασίζεται :

➢ στα δεδομένα κατανάλωσης που αποστέλλονται για κάθε μετρητή μέσω των «εκ των προτέρων» αρχείων καταναλώσεων τα οποία αποστέλλονται στους προμηθευτές από το Διαχειριστή του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ)
➢ σε προηγούμενους εκκαθαριστικούς που έχουν εκδοθεί από την εταιρεία μας

Η συχνότητα τιμολόγησης είναι μηνιαία σε οποιοδήποτε πακέτο ή πρόγραμμα ενταχθείτε ενώ ο εκκαθαριστικός λογαριασμός εκδίδεται σε τετραμηνιαία βάση. Με αυτόν τον τρόπο, γνωρίζετε με ακρίβεια το ποσό που δαπανάται σε ηλεκτρικό ρεύμα κάθε μήνα, γεγονός που σας βοηθά στον γενικότερο προϋπολογισμό των εξόδων σας.

Σας δίνουμε την δυνατότητα επιλογής, είτε μέσω Ταχυδρομείου, είτε Ηλεκτρονικά μέσω της υπηρεσίας e-bill.

Κάθε λογαριασμός πρέπει να εξοφλείται όχι αργότερα από την τελευταία ημέρα του μήνα κατά τον οποίο εκδόθηκε.

Σε οποιαδήποτε Τράπεζα φαίνεται πάνω στο έντυπο του λογαριασμού κατανάλωσης, χρησιμοποιώντας το έντυπο της ταχυπληρωμής σε όλα τα καταστήματα των ΕΛΤΑ, με Πάγια Εντολή για να κερδίζετε χρόνο από τις ουρές και την ταλαιπωρία και να χρεώνεται αυτόματα ο λογαριασμός σας με το ακριβές ποσό χρέωσης και με πιστωτική κάρτα με ένα τηλεφώνημα στο Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης. Επίσης ενεργοποιώντας το λογαριασμό σας στο ebill account, επωφελείστε από τις νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που σχεδιάσαμε για εσάς και εξοφλείτε ηλεκτρονικά το λογαριασμό σας απλά, γρήγορα και με απόλυτη ασφάλεια .Κάθε λογαριασμός πρέπει να εξοφλείται όχι αργότερα από την τελευταία ημέρα του μήνα κατά τον οποίο εκδόθηκε.

Βάσει της σημερινής πολιτικής της, ΔΕΝ ζητείται εγγύηση εάν ο πελάτης πληρώνει τους λογαριασμούς του με πάγια εντολή. Για να αποκτήσει κάποιος τις προσφορές ρεύματος και φυσικού αερίου θα πρέπει, προηγουμένως, να ρυθμίσει όλες τις οφειλές του σε προηγούμενούς του Προμηθευτές.

Η εγγύηση επιστρέφεται από τη ΔΕΗ μέσω συμψηφισμού, στον τελικό εκκαθαριστικό λογαριασμό κατανάλωσης.

Η Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη (ΥΔΕ) αποσκοπεί στο να τηρούνται οι κανόνες και η Νομοθεσία που αφορούν τις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις, έτσι ώστε να κατασκευάζονται και να διατηρούνται πραγματικά ασφαλείς και λειτουργικές για τους ιδιοκτήτες ή τους χρήστες τους, προκειμένου να μειωθούν τα ατυχήματα (ηλεκτροπληξίες, πυρκαγιές από ηλεκτρικά αίτια) που προέρχονται από το ηλεκτρικό ρεύμα. Η Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη (ΥΔΕ) άλλαξε και τροποποιήθηκε πρόσφατα με την Φ.50/503/163 (ΦΕΚ 884 Β 15.05.2011) και η πλήρης εφαρμογή της νέας ΥΔΕ ξεκίνησε από την 01.11.2011. Η ΥΔΕ είναι υποχρεωτική βάσει Νομοθεσίας καθώς χωρίς αυτήν, δεν μπορεί να ηλεκτροδοτηθεί μία νέα εγκατάσταση ή μια παλιά στην οποία έχει διακοπεί η ηλεκτροδότησή της λόγω ανάγκης επανελέγχου. Την ΥΔΕ συντάσσει ο ηλεκτρολόγος με την οποία δηλώνει ότι η εγκατάσταση που περιγράφεται σε αυτήν: Είναι κατασκευασμένη με βάση την ισχύουσα ηλεκτρολογική Νομοθεσία. Έχει ελεγχθεί από τον ίδιο τον ηλεκτρολόγο που την υπογράφει, με βάση επίσης την ισχύουσα ηλεκτρολογική
Νομοθεσία, για να επιβεβαιώσει ότι είναι ασφαλής. Έχει γίνει επανέλεγχος μιας υπάρχουσας εγκατάστασης, για να επιβεβαιώσει επίσης ότι ασφαλής. Παραδίδεται η εγκατάσταση από τον ηλεκτρολόγο στον ιδιοκτήτη ή τον χρήστη της και του παρέχει την προβλεπόμενη ασφάλεια από ηλεκτροπληξία, πυρκαγιά και από κακή λειτουργία. Η ΥΔΕ κρίνεται απαραίτητη, καθώς ωφελεί στα εξής: – στο να εντοπίζονται και να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους οι ιδιοκτήτες, οι χρήστες αλλά και οι ηλεκτρολόγοι που δεν τηρούν την νομοθεσία η οποία αφορά τις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις – στο να αποδίδονται ευθύνες σε περιπτώσεις ατυχημάτων (ηλεκτροπληξίες, πυρκαγιές από ηλεκτρικά αίτια). Χρειάζεται ανανέωση η ΥΔΕ; Υπάρχει νομική υποχρέωση για την ανανέωσή της. Με βάση την Υπουργική Απόφαση Φ.7.5/1816/88 της 27/02/2004 που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 470 της 05/03/2004, η ΥΔΕ είναι υποχρεωτική για αρχικό έλεγχο και επανέλεγχο. Ο αρχικός έλεγχος πρέπει να πραγματοποιείται πριν από την πρώτη ηλεκτροδότηση κάθε εγκατάστασης ή μετά από σοβαρή τροποποίησή της. Ο επανέλεγχος θα πρέπει να διενεργείται σε χρονικά διαστήματα, ανάλογα με την εγκατάσταση, ως εξής:

  • Για κατοικίες και ανάλογους χώρους, τουλάχιστον κάθε 14 χρόνια.
  • Για κλειστούς επαγγελματικούς χώρους που δεν έχουν εύφλεκτα υλικά, τουλάχιστον κάθε 7 χρόνια.
  • Για κλειστούς επαγγελματικούς χώρους με εύφλεκτα υλικά, τουλάχιστον κάθε 2 χρόνια.
  • Για χώρους ψυχαγωγίας και συνάθροισης κοινού, τουλάχιστον κάθε 1 χρόνο.
  • Για επαγγελματικές εγκαταστάσεις στην ύπαιθρο (πισίνες, μαρίνες, κάμπινγκ) τουλάχιστον κάθε 1 χρόνο και σε περίπτωση διακοπής της ηλεκτροδότησης, πριν από την επανασύνδεση.
  • Για όλες τις παραπάνω κατηγορίες εφόσον προκύπτει αλλαγή χρήσης της εγκατάστασης.
  • Για όλες τις παραπάνω κατηγορίες εφόσον η εγκατάσταση πληγεί από θεομηνίες (πλημμύρες, σεισμούς).
  • Μετά από σοβαρά ατυχήματα ή συμβάντα (πυρκαγιά, ηλεκτροπληξία).

α) Μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών του revma.com.gr ώστε ένας εκπρόσωπος μας να καταγράψει το αίτημα σας και να σας απαντήσει εντός 24 ωρών (Δε-Πα, 09:30-21:00 & Σα, 10:00-14:30, από κινητό ή σταθερό, με αστική χρέωση (εξαρτάται από τον τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου).

β) Εναλλακτικά, μπορείτε να μας στείλετε μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@revma.com.gr. Για την ταχύτερη εξυπηρέτηση σας, μαζί με το αίτημα ή το ερώτημα σας, παρακαλούμε σημειώστε και το ονοματεπώνυμο σας, καθώς και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου και ένας εξειδικευμένος σύμβουλος θα σε καλέσει!

Facebook
click2call

ΠΡΙΝ ΦΥΓΕΤΕ !

....θυμηθείτε ότι σας προσφέρουμε:

ΤΗ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Μηδενική εγγύηση
Χωρίς κρυφές χρεώσεις
Χωρίς αύξηση τιμής
Χωρίς ετήσια συνδρομή